2022, Allmänt, nytt år, nyårsafton 2022, Gott Nytt år, gottnyttår

Årets Slut

Dom senaste dagarna har det inte blivit så mycket skrivet.  Jag har jobbat hela veckan  man blir trött och slut och covid är tillbaka i hög grad. Men jag tar dagen som den kommer . 
Och nu får jag blicka  framåt mot ett nytt år .
 
 
 
Detta år har varit upp och ner , pga min arbetssituation så  sa jag upp mig från min förra arbetsplats  och slutade  i slutet på februari.
Sen gick jag som timvikarie  fram till i september  då jag blev åter anställd inom kommunen på ett särskilt boende.
Och det är nåt jag inte ångrar trots att det är både tuffare och jobbigare. Men med dom arbetskollegor jag fått så kan jag säga  
- vi börjar dagen med ett skratt   och oftast avslutas den så också.
 
Så med Detta inlägg så vill jag önska er alla
 
 
ETT GOTT NYTT ÅR