2023, Allmänt, Resa 2023, Allmänt, Handboll, Resa, Umeå, landskamper

Bucketlist

Nu börjar skallen klarna ja den känns bättre  och saker och ting blir ljusare..
Igår satt jag och funderade på vad jag skall göra med mitt liv, ja en sak vet ni redan och det är den sak som står högst upp på listan.
Men jag har även kommit fram till att jag skall göra saker som jag verkligen vill göra  ja roliga saker.
 
  1. Flytta ( det är på gång)
  2. Resa   
  3. Se handboll på plats.
Ja denna lista kommer att fyllas på   så ni lär få sen den flera gånger..
 
  • Resa  ja jag vill besöka London , har aldrig varit där. mer än besökt Heathrow  när vi for till Skottland.  Vill även göra ett besök i Prag igen . och Reykjavik ja igen  wow vilket ställe.
  • Att sen få se  matcher på plats  ja det är på gång det också  den 7 april  spelar damhandbollslandslaget den första landskampen i hanboll någonsin i norrland  och där kommer jag vara..
Ja som jag skrev denna lista kommer att fyllas på. Men jag skall göra saker som gör mig glad.
 
Ha en bra dag