2023, Allmänt, Halland, Mellbystrand, semester 2023, Bada, Mellbystrand, Midsommar, Semester, Sommar

Semester

Ja nu är man inne i semestern,  och jag for från Norrland och ner till just nu Halland .
Och solen tog jag visst med mig   för hela midsommarhelgen har det regnat uppe i Norrland. Och här i Mellbystrand har solen lyst.
 
På midsommar dagen for vi till Torekov och åt glass vid hamnen  ett mysigt litet samhälle  som säkert är rätt dött under vinterhalvåret, men nu  ljöd det av liv   ser var danskar , tyskar och Ja svenskar förstås...  
Och jag missade självklart att fota den vackra hamnen  men jag fick bilder påsen vackrakyrka dom har
 
 
 
Annars har jag hunnit med två dopp i havet och det var riktigt skönt. På midsommarafton så blåste det ganska mycket ner på strandens vågorna var rätt höga, men det är rätt långgrunt så det gick bra.
Igår var det inte lika Blåsigt  men man fick tänka dig för   för man känner inte hur solen tar.
 
idag vet jagi nte vad som händer. Men en promenad skall jag ta iallafall
 
Ha en skönt och trevlig dag