2023, Allmänt, Maj, Togoodtogo, coop 2023, Maj, coop, togoodtogo

To good to go

Nu harr Coop börjat med nåt som jag har testat  återvinning av varor som är påväg att gå ut datum heller gått ut så man får  använda det fort.
  • Blandade varor  kan vara  mjölk,kyckling grillad kyckling/revben, mm för 79 kr
  • Fika och bröd , ja precis som  det låter för 49 kr
  • Frukt och grönt: här kan det finnas  frukt  äpplen apelsiner clementiner  vindruvor, tomater, ,gurka mm för 39 kr
Jag har köpt några av dess  fick en blandade varor
 
blandade varor
I denna påse fanns det mjlk  så det blev att gör pannkakaor   och i påsen var det grillade revben  som jag skar ner och skall ha till pytt i panna.
 
Så en frukt och grönt påse
Frukt och grönt
 
Dessa påsar kan se annorlunda ut.  Jag har fått väldigt mycket äpplen, men då jag inte kan äta äpplen efter min magoperation så har jag gjort äppelmos på dom istället..
 
Så har ni möjlighet att testa dessa så gör det.. Det är oftast först till kvarn  dom kan ta slut fort
Ha en fin dag