2023, Allmänt, Maj, företagshälsovård, sjukskrivning 2023, Företagshälsovård, Maj

våren är här

Godmorgon p er.
 
Idag vart det en tidig morgon , har varit sjukskriven i två månader  och bara sovir känns det som , inte orkat gå på mina promenader. Ja jag har ju inte ens orkat in hit och skriva ..
 
 
Men när jag haft någon sorts ork så har jag lagat mat. innan sjukskrivningen hade jag inte ens ork att att laga nån mat.
Nu har jag jag till och med  gjort tacopaj och lasagne  som blev kanonbra för att vara jag  och det säger inte er mycket . 
 
Detta är tacopajen som jag blev så nöjd över ,  och den blev så god  kanske för att jag hade tid att lägga ner  kärlek på den..
 
Sen har jag hunnit göra lite annat som man annars inte orkar när man har jobbat 6 av 7 dagar i veckan..
 
Men idag bär det av till företagshälsovården för att förlänga sjukskrivningen  jag har börjat jobba 25 % men det  är en pina att komma till jobbet  jag får ångest bla.
 
 Men jag  skall försöka uppdatera här  ja kanske inte varje dag men man vet aldrig..
 
Ha en fin dag alla därute