2023, Allmänt, mat, sjukskriven 2023, Allmänt, Kos, Matlagning, Norsjö, sjukskriven

no time no see

Lördag 4 november 2023  temperatur -4 grader  och snö  ca 2 dm
 
Oj det har gått ett tag sen jag skrev här. Men det har inte hänt så mycket  heller så har tiden inte funnits.
Men nu tänkte jag köra en liten uppdatering,  
Min hälsa börjar bli bättre genom att suget att ut och gå har kommit tillbaka  och så även att börja laga mat igen   jag har ju haft problem med  att greppa recept och information mm men nu känns det bra. 
Jobbet känns väl inte lika motiverat , jag sitter och kollar nya jobb att söka.
 
Men matlagningen  ja   i veckan hann jag laga tre nä föresten 4 maträtter  och göra matlådor på
Svampsoppa 
Vitkålsgratäng
vitkålsgratn och kycklingfile med picklad rödlök
 
Sen tillagade jag även Mousaka  som jag  kunde äta hur mycket som helst när jag var på Kos. .
 
Jag har även kommit igång med simningen  mer om det i nästa inlägg