2023, Allmänt, KD 2023, Allmänt, Ebbasfik, Helsingborg, November, Riksting

Riksting

Ja nu har jag inte skrivit på ett tag. Men jag har varit upptagen med annat.
Som förra helgen så var jag med som ersättare på KD:S riksting som var i Helsingborg. Det var jobbiga dagar men det var också intressant, det var långa dagar  odär vi på tre dagar gick igenom 400 motioner.
Dock vet jag inte vad jag skall säga om maten dessa dagar.  Jag hade bokat både lunch och middag på fredagen och lunch på lördagen.
Men middagen på fredagen kändes väldigt dyr  för mig, Det är så att jag är fiskallergiker  och på fredagen till middagen  så serverade om just fisk, så jag spatserar bort till specialkosten, säger att jag är fiskallergiker och får då ett blomkålshuvud  som är uppvärmt i ugnen det var det jag fick till middag. Jag kan ju säga att Donken fick sig ett besök 23,30 när vi var påväg tillbaka till hotellet.så 250 kr som jag betalade för middagen kändes dyrt.. Luncherna  var i rätt prisklass.  då fick vi nåt asiatiskt  dock kallt men det var ordentlig mat .
 
Men jag hann ju göra en sightseeng på söndagen också då alla andra åkte hem  ja själv var jag kvar till måndag.
Men  vi hittade ett mysigt kafe i närheten av hotellet som hette Ebba´s fik så där passade vi på att fika..
 
 
 
 
och gott fika var det också..
Nu säger jag på återhörande