2023, Allmänt, träning 2023, Allmänt, Norsjö, träning

Träning

Ja som jag skrev i förra inlägget  så har jag kommit igång med träningen.  Jag har ju alltid gillat att promenera och simma  och även vara på gymmet.
Men sen jag gick i väggen för ett halvår sen  så har det inte varit lika roligt , snarare jobbigt  att förslka ta sig iväg  och ta en promenad heller simma..  Och när jag väl tar mig till simhallen och det blir mycket folk i bassängen då får jag panik
 
 
 
Halloween disco i badhuset i tisdags
och jag blev nöjd igår morse, nya stolar för badgästerna att sitta och vila på
 
Ja nu är det ju inte bara simning på agendan utan även promenader , Igår var det rätt blåsig när jag gick  men det finns ett talesätt   "Finns inget dåligt väder  bara dåliga kläder.". Men inte i mitt fall, ja det skulle vara skorna då  men det gick också men jag skall inhandla bättre skor.
från min promenad igår, isen håller på att lägga sig,
 
.
I eftermiddag skall jag jobba   så jag vill önska er all en trevlig hel (allhelgonahelg)