Allmänt, semester, sjukskrivning 2023, Fundering, Funderingar, Kos, Kos2023, Mellbystrand, sjukskriven, undersköterska

Funderar

 Ja nu har jag varit sjukskriven sen den 22 mars iår.
 
Och nu funderar jag på om jag behöver byta miljö helt och hållet.
Jag mådde jättebra när jag var i Mellbystrand i somras 
 
 
 
och likaså när jag var till Kos för 4 veckor sen
 
 
 
Men så fort jag kommer hem så  börjar jag må dåligt.
 
Jag har nog skrivit tidigare att jag har planer på att flytta till Skåne och Höganäs.  Och den planen börjar nog bli verklighet.
 
Men det skall ju även hittas ett jobb!   men det får nog bli mitt projekt framöver..
 
och då lämnar jag vården  trots att jag älskar yrket, men det har blivit så förstört med nya scheman som byts var 5:e vecka  och nu med 11 timmarsvilan och  veckocilan ocg tjänstetimmar hit och dit.. 
Jag utbildade mig till undersköterska för att ta han om våra äldre  och inte för att bli behandlad som skit..   Nä  ett nytt kapitel skall skrivas..
 
På återhörande 
Jenny