2023, Allmänt, Oktober 2023, Allmänt, Oktober, mat

Ny vecka

Ja då var det måndag igen och andra veckan i Oktober månad.   Solen lyser på en klarblå himmel här i Norsjö. Och jag har precis kommit in från min morgonpromenad.
 
 
 
Så nu kan jag ladda med  en god lunch ja det blev en matlåda  över heller flera vart det  men en tas till lunch idag 
 
Jag tillagade en hel kyckling i ugnen  (det var länge sen)  Ja jag köpte en igår   vart så sugen.  fastän jag sagt till mig själv att jag inte behöver köpa kött , pga att jag har frysen full. 
Jag behöver bara köpa tillbehör  ja knappt äns det.  Men ikväll skall jag sätta mig och göra en matsedel för veckan  och ja kanske för nästa vecka också
Det blir att gå igenom frysen för att se vilket kött man har..
.
Ha en bra dag  så hörs vi ikväll ( kanske)