2023, Allmänt, Höst, vinter 2023, Allmänt, Höst, Norsjö, Västerbotten, vinter

Så tråkigt

När man inte kan se hur många som varit på ens blogg och läst..
 
och sen en tråkigt sak till  det har kommit mer snööööö
Men nu nog om tråkigheter fast jag skulle kunna skriva många.
 
 
Men nu lite roligt  igår vart det inget blogginlägg, jag hann rent inte .
Dagen började med en härlig morgonpromenad i det härliga höstvädret  ja jag gick längre än vad jag brukar göra  ja iallafall 1,12 km längre , men det var spå härligt väder så jag bara fortsatte att gå..
 
Sen efter det så blev det lunch och sen en promenad till till en affär lite längre bort..
men tiden for iväg så fort   det var ju dags att jobba också..  
och ja det är det nu också  så skall bara äta lite och sen gå iväg och jobba.
 
Ha en bra kväll
Jenny