2024, Allmänt, April, sjukskriven 2024, Allmänt, April, politiker, schema

Dilemma

Som ni vet så planerar jag att flytta till skåne, det har jag tjatat om tidigare.  Och gärna så fort som möjligt. Men jag ahr en anställning här än så länge, och sen är jag även förtroende vald politiker..  och jag har lagt planerna på flytt till nästa val då jag kliver av från politiken.
Men nu har jag fått ett dillemma . 
Det är väl ingen hemlighet att vården i sverige kryper på knäna  och det bkir bara värre och värre   själv har jag varit sjukskriven i ett år nu och är nu uppe på 75 % jobb, och kände mig verkligen på gång alltså redo att gå upp på full tid i Juni.  Men då kommer ett meddelande som slår ner som en bomb.  
Så nu går jag verkligen och funderar på att säga upp mig i förtid och eventuellt bli bemmaningsundersköterska istället.. 
 
Igår lördag var det en insändare i våran lokaltidning som stämde på pricken och det var just från min kommun.
 
 
Nä nu skall jag på ett gruppmöte. Så jag får höra av mig sen
 
Ha en bra söndagkväll