2024, Allmänt 2024, Allmänt, Hotellappland, spahelg

ny vecka

 
 God morgon!
Nja jag vet inte det jag.  Men solen lyser och det är -0 grader ute  i solen. men kollar jag på telefonen så är det -8 grader ute. Jaja solen lyser  och jag försöker lysa med den.  Det skall ju tydligen komma mer snö häruppe i veckan  inget jag önskar.
 
Men men det är en ny vecka och ny dag,  Jag börjar jobba sent idag och har kväll   men jag ser inte fram emot att gå till jobbet längre.  
 nu skall jag svara på ett mail från ett bemanningsföretag  och säga att jag är intresserad. dock ej förräns till hösten då jag har 3 månaders uppsägning..  skall dock säga det att jag skall invänta det nya schemat också.
 
Fast nu skall jag väl börja se fram emot roliga saker  ja i början på maj åker jag till västerås på KD dagar  och det ser jag fram emot.
Jag har dessutom lust att göra om en helg som jag och en kollega gjorde i januari  en spahelg..
Nu blir der en promenad  ha en fin dag alla där ute.❤️