2024, Allmänt, Mars 2024, Allmänt, sjukskriven

Mars Månad

 
 
 Ja inte har min kreativitet varit på hög nivå. Ja inte här på bloggen iallafall!
 
Nu är det snart ett år sen jag blev sjukskriven för utmattningssymtom och nu för två veckor sen började jobba 75%  och visst det känns ok, men  inte helt ok det är mycket tjafs kring vårat schema 😩 mm mm.  
 
Men jag försöker se efter dom positiva sakerna istället, Som att iväll är det mellofinal
Vem tror ni vinner?  Jag tror på Maurius och Martinus  men vem som helst kan och får vinna   nu när i Gunilla Persson inte är med längre,😀.
 
Och sen igår  gjorde jag  en planka till middag för första gången😄
Nu för tiden tycker jag det är roligt att pröva nya saker , laga mat mm, för slängde man mest ihop nåt lättlagat 
 
 
Men nu skall det smaka med dagens första kaffekopp. Så hörs vi sen..